Maak kennis met het
brede onderwijsaanbod in Noardeast-Fryslân!

Welkom op de leukste school van Friesland!

Het Dockinga College is een christelijke scholengemeenschap voor vmbo|havo|vwo. Onze school heeft een breed aanbod van theorie- en praktijklessen. Je kan bij ons de leerroute kiezen die bij jou past. We inspireren elkaar elke dag weer en je krijgt ruimte om jezelf te ontwikkelen. Wij geloven in talenten!

De school bestaat uit 3 locaties, waar leraren en leerlingen elkaar goed kennen, en waar we oog hebben voor elkaar.

• vmbo-VAKschool - basis- en kaderberoepsgerichte leerweg
  • vmbo-gt - theoretische en gemengde leerweg
  • havo/atheneum/gymnasium

De kernwaarden waar wij elke schooldag invulling aan geven zijn betrokkenheid, vertrouwen en respect.

Wil je klaar zijn voor de toekomst? Kom naar het Dockinga College! Wij helpen jou om je talenten te ontwikkelen!

Bekijk onze voorlichtingsvideo's waarin we alles vertellen over het onderwijs op het Dockinga College.

Voorlichtingsvideo vmbo-VAKschool

Voorlichtingsvideo vmbo-gt

Voorlichtingsvideo havo/vwo

Website Dockinga College

“Ik was niet zenuwachtig voor mijn eerste schooldag, ik had er gewoon heel veel zin in!”

Jolanda