Maak kennis met het
brede onderwijsaanbod in Noardeast-Fryslân!

Op Dalton Dokkum zit je goed!

Dalton Dokkum is een moderne en gezellige school. Een school waar je bouwt aan de toekomst door op jouw manier te leren je talenten te gebruiken. Daarom vinden we het belangrijk dat je ruimte hebt om te kiezen en verantwoordelijk leert zijn. Samen met al onze leerlingen zorgen we dus voor onderwijs dat bij hen past en aansluit bij de wereld van morgen. Onderwijs dat uitdaagt om te groeien als persoon. Daar heb je iets aan, tijdens en na je opleiding. Dus op Dalton Dokkum zit je goed!

Bij Dalton Dokkum helpen we je aan je talenten te werken. Op het vmbo-k+, vmbo-t of de havo. Binnen de mogelijkheden van school kun je eigen keuzes maken en je eigen weg vinden.

Op onze school werken wij met de zogenaamde onderstaande daltonkernwaarden. Tijdens de lessen komen leerlingen deze daltonkernwaarden op verschillende manieren tegen.

• Samenwerking
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid
  • Zelfstandigheid
  • Reflectie

Bekijk onze voorlichtingsvideo waarin we alles vertellen over het onderwijs op Dalton Dokkum.

Website Dalton Dokkum

“In klas 1 kende ik niemand, maar dit veranderde al snel. Nu hebben we een hele leuke groep!”

Leerling